Kilen: hashtagi to świetny ruch

dodano: 
14.06.2013
komentarzy: 
1

Wprowadzenie hashtagów to świetny ruch porządkujący wszystkie dyskusje. Tzw. hashtagi to proste znaczniki, które lata temu zaproponował Twitter.

Ich przydatność na pozór może wydawać się dyskusyjna, ale według mnie wniosą dużo ciekawych możliwości. Dodany przez użytkownika lub stronę znacznik będzie działać jako link do kanału z innymi publicznymi treściami na wybrany temat. To szansa na łatwą identyfikację wszystkich dyskusji oznaczanych w określony sposób.

Na pewno od razu będziemy obserwować wiele zjawisk związanych z nowymi możliwościami np. wysyp konkursów opartych na oznaczaniu hashtagami treści. Albo żarty znane użytkownikom Twittera. Dla wielu marek hashatagi będą też źródłem problemów. Zdarzą się więc na pewno nieprzyjemne sytuacje kreatywnego wykorzystania przez internautów hashtagów nielubianej marki. Najciekawsze będą na pewno nowe możliwości promocyjne. Jestem przekonany, że pojawienie się hashtagów wcześniej czy później przyniesie nowe rozwiązania pomagające docierać do użytkowników Facebooka – np. promocję firmowych treści na listach oznaczonych postów, promocję hashtagów na listach „najpopularniejszych na Facebooku” i tym podobne.

Norbert Kilen, Strategy Director, Think Kong

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
15.06.2013
9:19:11
Bartłomiej Juszczyk
(15.06.2013 9:19:11)
No tak. I na to konto od tygodnia branża panikuje "ja już mam, a ja jeszcze nie", po czym wrzuca coraz bardziej dziwne tagi z nadzieją, że "tym razem poleci" :) Z obserwacji Facebooka.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin