Klienci wybrali najlepsze agencje

dodano: 
13.07.2009
komentarzy: 
5

W magazynie Home&Market pojawił się najnowszy „Kliencki Ranking Agencji PR”. W tegorocznej edycji dwa pierwsze miejsca przypadły ex aequo agencjom Euro RSCG Sensors i Partner of Promotion. Drugie miejsce zajął zeszłoroczny zwycięzca Multi Communications, a trzecie - Martis Consulting.

W badaniu analizie poddano 47 agencji – 30 należących do ZFPR i 17 niezrzeszonych. Jak czytamy w opisie, warunkiem koniecznym do znalezienia się na liście rankingowej była ocena dokonana co najmniej przez pięciu klientów. Zestawienie powstało na podstawie informacji uzyskanych w sondażu telefonicznym przeprowadzonym przez Instytut Analiz Gospodarczo-Ekonomicznych na zlecenie H&M. Podczas oceny nie brano pod uwagę wyników finansowych ani okresu działalności agencji.

Pierwsza dziesiątka Klienckiego Rankingu Agencji PR:
1. Euro RSCG Sensors
1. Partner of Promotion
2. Multi Communications
3. Martis Consulting
4. Alert Media Communications
5. Glaubicz Garwolińska Consultants
6. Am Art-Media
7. Twenty Four Seven PR
8. On Board PR
8. Solski Burson-Marsteller
9. Imago PR
10. United PR

A oto wyniki zeszłorocznego rankingu

Źródło:

Home&Market, Sensorsi i Partnersi na czele, Dominika Górska – Szymańska, 30.06.2009
komentarzy:
5

Komentarze

(5)
Dodaj komentarz
09.06.2010
21:27:54
ja
(09.06.2010 21:27:54)
RSCG to fabryka, zajeżdżają pracowników, znam kilku, wstyd że tak wysoko w rankingu, bez komentarza
15.07.2009
16:30:49
janko muzykant
(15.07.2009 16:30:49)
macie kiepski ranking jak można w oparciu o opinię klienta zweryfikowaną telefonicznie (SIC) utworzyć ranking, który ma być miarodajny? Podstawowe, obowiąckowe wskaźniki świadczące o agencjach nie zostały w najmniejszym stopniu uwzględnione a ranking wygląda na "zamówiony", czyli efekt odwrotny zarówno dla podupadającego h&m jak i padających agencji jak 247
14.07.2009
16:08:24
aa
(14.07.2009 16:08:24)
Cieszę się, że w końcu ktoś postanowił się oficjalnie odnieść do tego badania (casus Neurona). Mam niestety wrażenie, że redakcja "H&M" nie jest uprawniona do wydawania opinii o branży PR, szczególnie, jeśli wziąć pod uwagę poziom pisma. Niby od lat utrzymuje się na liście wydawanych miesięczników ekonomicznych, ale osobiście nie znam nikogo, kto kupowałby/czytałby tę gazetę.
13.07.2009
12:43:24
czytelnik
(13.07.2009 12:43:24)
A gdzie Ciszewski PR? Nie ma ich w pierwszej 10?
13.07.2009
12:04:49
PHI
(13.07.2009 12:04:49)
Phiii...
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin