.

 

Klient zmienia agencję, konsultanci zostają ci sami

dodano: 
05.05.2010
komentarzy: 
1

Agata Sander, która od niedawna jest nowym dyrektorem zarządzającym w agencji !Buzz PR, jednocześnie współpracuje na zasadzie projektowej z Dobra Communications. Współprowadzi, razem z Mają Piotrowską, dla tej agencji działania dla nowo pozyskanego klienta Uniwersal Networks (o czym także można przeczytać na PRoto.pl).

Co ciekawe, obie Panie pracowały dla tego klienta wcześniej, gdy były zatrudnione w agencji Grayling (dawne Mmd) – Piotrowska przez rok, Sander – przez sześć lat, do końca pracy w tej agencji. Miesiąc przed jej odejściem Universal miał wymówić umowę agencji Grayling. Jak powiedziała nam Sander – firma miała zamiar utworzyć własny dział PR, jednak po jej odejściu z agencji zarządzające firmą osoby zadecydowały inaczej.

Z Ewą Bolestą z firmy Universal nie udało się nam niestety jak dotąd skontaktować.
Jak udało się nam dowiedzieć, Sander ma swoją działalność gospodarczą i w agencji Buzz zatrudniona jest na pół etatu. PRoto.pl powiedziała: „Moi pracodawcy wiedzą, dla jakich klientów pracuję.”

W odpowiedzi na pytanie, czy gdyby klient !Buzz PR odszedł do innej agencji zdecydowałaby się na pracę dla niego, zaprzecza. (kk)

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
06.05.2010
12:35:51
oooo
(06.05.2010 12:35:51)
to troche dziwna sytuacja. Ciekawe jak P. Sander bedzie przy zdobywaniu klientów decydowala czy wrzuci go do !Buzz PR, wezmie sobie do prywatnej obsugi jako freelancerka czy tez odda P. Piotrowskiej. I co bedzie o tym decydowalo :) ciekawe sytuacj bylaby jakby jako 3 rozne podmioty startowala w przetargach.... no coz wolny rynek, ale tez troche dziwi brak takiej refleksji u wlaścieli iBuzz
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin