Klub Twórców Reklamy wyróżnia także PR-owców

dodano: 
29.04.2010
komentarzy: 
0

Znamy już agencje PR i projekty społeczne, które zostały wyróżnione w Polskim Konkursie Reklamy organizowanym przez KTR. W kategorii „Active Advertising”, podkategorii „Działania PR” wyróżnienie zdobyła praca „RAZEM 89 - społeczne obchody 20-lecia wolności”, którą dla Inicjatywy RAZEM89 i Fundacji Projekt: Polska zrealizowała koalicja agencji: Rc2, DDB, Tribal DDB, Value Media, BNA.

Złoto w tej podkategorii przypadło agencji San Markos i zorganizowanej przez nią dla Biura Promocji Miasta Stołecznego Warszawy akcji „Kumpel z przeszłości. 1944 live”.
Srebro przyznano projektowi: „Brałeś? Nie jedz! Po narkotykach rozum wysiada”, którą zrealizowała dla Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii agencja Partner of Promotion.
Brąz przyznano zaś akcji „Na Św. Marcina PILS ożywia poznańskie symbole”, przygotowanej dla Kompanii Piwowarskiej przez agencje TEQUILA\Polska i  Q&A Consulting.

W podkategorii Young Creatives PR nagrodę otrzymali Marcin Hołota i Mateusz Wojnarowski z agencji Sparing Communication Group.

Zaś w podkategorii „Reklama społeczna i non-profit” złotem nagrodzono kampanię „Kumpel z przeszłości”, srebrem – pracę „Kraty” zrealizowanej przez agencję Leo Burnett dla Amnesty International, a brązem projekt „RAZEM 89”.
W kategorii „Marketing miejsc” nie przyznano złota. Srebro zdobyła kampania Brat PiT w Warszawie, zorganizowana przez Fresh Studio dla Urzędu Miasta Warszawa.
Brąz przypadł zaś kampanii „Czas na Bałtyk”, którą na zlecenie Pomorskiej i Zachodniopomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej przygotowała Agencja Promocji Miast i Regionów.
Nagrodę specjalną „Za przełamywanie stereotypów w tworzeniu kampanii społecznych otrzymał Rafał Betlejewski”, z agencji Koledzy Strategia i Kreacja.

Lista wszystkich nagrodzonych dostępna jest tutaj. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin