.

 

Kobiety, które dobrze mieszają w social mediach

dodano: 
03.04.2014
komentarzy: 
0

Większość użytkowników Facebooka stanowią kobiety. A które z nich są najbardziej wpływowe? Co według nich jest najważniejsze w social mediach? O tym możemy przeczytać w serwisie lorirtaylor.com.

W dziesiątce najbardziej wpływowych kobiet znalazła się m.in. Ann Tran, social media consultant, która regularnie pisuje w Huffington Post. Jak efektywnie działać w social mediach? Po prostu trzeba traktować wirtualne interakcje w ten sam sposób, jak te w świecie realnym. Zatem spotykanie się lub pisanie tylko wtedy, gdy ma się sprawę do załatwienia nie jest w dobrym tonie. Czasem wystarczy po prostu wysłać krótką wiadomość z życzeniami udanych i spokojnych świąt czy zorganizować pod koniec roku wirtualne spotkanie z większą grupa osób – doradza ekspertka.

Serwis lorirtaylor.com docenił również Ann Handley, obejmującą stanowisko Chief Content Officer at Marketing Profs. Handley podkreśla, że content to nie przekaz marketingowy, ale wszystko, co wychodzi z firmy tzn. blog firmowy, newsletter, strona internetowa i wszystkie jej elementy, nawet takie jak zakładka „kontakt” czy „najczęściej zadawane pytania”.

Ponadto w rankingu wyróżniono takie osoby jak: Pam Moore (CEO w Marketing Nutz), Kim Garst (CEO w Social Bloom), Renee Blodgett (założycielka Magic Sauce Media), Lori Ruff (LinkedIn specialist), Eve Mayer (CEO w Social Media Delivered), Mari Smith, Liz Strauss (strateg biznesowy) oraz Jessica Northey. (kg)

Źródło:

lorirtaylor.com, 10 Powerful Insights from Social Media’s Most Influential Women, Team Caffeine.
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin