.

 

Kobiety polskiego PR

dodano: 
16.02.2006
komentarzy: 
0

Home&Market opublikował obszerny artykuł o kobietach w polskim public relations. Wypowiedziały się w nim specjalistki, które są związane z branżą praktycznie od początku jej istnienia w Polsce. W swoich wypowiedziach zgodnie zaznaczają, że jeszcze kilka lat temu niewiele osób w Polsce wiedziało, czym jest PR. Jako pionierów branży w Polsce wymieniają Piotra Czarnowskiego i Almę Kadragič.
Beata Ptaszyńska-Jedynak jako najważniejszą cechę PR-owca wymieniła dyplomację. Maja Lidke na pierwszym miejscu stawia umiejętność słuchania, a Bibianna Konieczna podkreśla jak istotna jest współpraca działu komunikacji z działem handlowym. Grażyna Goslings akcentuje ciekawość i chęć ciągłego uczenia się oraz poznawania nowych rzeczy, a Aldona Zygmunt - dokładność i chęć perfekcyjnego wykonania każdego zadania. „Jak widać wszystkie panie wiele łączy i tak samo wiele dzieli (…) tym co je łączy jest (…) optymistyczne spoglądanie w przyszłość” – czytamy w podsumowaniu artykułu.

Źródło:

Home&Market, Tajna broń koncernów, Monika Tucholska, 01.02.06, s. 97
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin