Kolejna kampania Warsaw Destination Alliance

dodano: 
19.04.2006
komentarzy: 
0

„20 kwietnia rusza czwarta kampania promująca przyjazdy do Warszawy. Zrzeszenie kilkudziesięciu firm wyda na nią 2,5 mln złotych” – donosi Puls Biznesu. WDA poprzez kampanię reklamową w zagranicznych mediach będzie zachęcać do odwiedzania Warszawy.
Przedstawiciele organizacji twierdzą, że poprzednie edycje przyniosły dobre rezultaty: „W ubiegłym roku zapełnienie pokoi hotelowych naszych członków wzrosło o 26 procent. Sale konferencyjne trzeba w Warszawie rezerwować z półrocznym wyprzedzeniem” – mówi Alex Kloszewski, prezes WDA. Zauważa, że największym problemem Warszawy jest brak centrum konferencyjnego, które mogłoby pomieścić 10 tys. osób. Dlatego firma Colliers International, członek WDA, przygotowała projekt budowy na terenie warszawskiego Stadionu Dziesięciolecia Warszawskiego Centrum Konferencji i Sportu. Na razie jednak urząd miasta nie ustosunkował się do tej propozycji. W tym roku WDA zorganizuje Multifest – przedsięwzięcie na rzecz promocji wakacyjnych wydarzeń kulturalnych, w którym weźmie udział ponad 200 organizacji i instytucji.

Źródło:

Puls Biznesu, WDA znów namawia na Warszawę, Małgorzata Grzegorczyk, 19.04.06, s. 11
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin