Kominek w zarządzie Synertime
Tomek Tomczyk, autor bloga kominek.es, wszedł do zarządu Synertime. Ma on wesprzeć agencję przy realizacji projektów specjalnych online. Prezes zarządu Barbara Labudda ujawnia, że agencja od końca ubiegłego roku prowadziła negocjacje z Kominkiem. Priorytetowym celem współpracy jest przeprowadzenie największej w blogosferze kampanii marketingowej związanej z launchem produktu spożywczego. „Synertime realizuje mnóstwo ciekawych projektów dla marek kulinarnych. Połączenie sił wydawało nam się naturalną koleją rzeczy” – komentuje Tomczyk.
Agencja jeszcze nie zdradza szczegółów dotyczących kampanii. Będą one znane pod koniec kwietnia. Wiadomo, że budżet ma się zamknąć w 1,2 mln euro, a jej rozpoczęcie jest planowane na jesień 2014 r. W projekt, realizowany dla jednej z największych marek z branży spożywczej, zaangażowani zostaną blogerzy, którzy współpracowali z agencją oraz rekomendowani przez Kominka. (kg)