.

 

Komunikacja w marketingu. Superbohater - WIDEO

dodano: 
29.02.2016
komentarzy: 
0

Kontynuujemy cykl prezentacji, których partnerem jest portal PRoto.pl. Celem kampanii stworzonej przez InStream.io jest pokazanie, jak ważna w pracy w marketingu jest efektywna komunikacja z klientem. Bohaterowie kampanii dzielą się swoimi spostrzeżeniami na bazie wieloletnich doświadczeń.

W poprzednim odcinku nasi rozmówcy odpowiadali na serię pytań na temat relacji z klientami.

W piątym odcinku Paweł Tkaczyk, Kamil Dziadkiewicz i Artur Roguski zastanawiają się, czym jest customer success process oraz jakim superbohaterem chcieliby być, żeby jeszcze lepiej komunikować się z klientami.

W kolejnych odcinkach będzie można dowiedzieć się więcej o komunikacji z klientem w marketingu. Zachęcamy do oglądania!

ZOBACZ POPRZEDNIE ODCINKI:

Jakie są trzy cechy idealnego klienta? Odc.1

Trzy cechy trudnego klienta. Odc.2

Klient nasz Pan? Odc. 3

Kilka pytań... Odc. 4

Subskrybuj kanał PRoto.pl na YouTube!

Realizacja filmów: InStream.io -  Elastyczny CRM do budowania silnych relacji z klientami.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin