Komunikacja zmian z Newsline C&C

dodano: 
17.11.2004
komentarzy: 
0


Business Press, wydawca prasy biznesowej i korporacyjnej, w tym miesięcznika Businessman Magazine, powierzył agencji Newsline C&C relacje z mediami, organizację imprez, usługi doradcze w zakresie patronatów medialnych oraz obsługę PR. Decyzja o powierzeniu zadania kształtowania wizerunku wydawnictwa specjalistom jest kolejnym etapem nowej strategii marketingowej Business Press. Leszek Kurnicki, dyrektor marketingu i sprzedaży wydawnictwa poinformował, że od kilku miesięcy trwa proces zmian, który objął nie tylko unowocześnienie layoutu Businessman Magazine, czy jego zawartości merytorycznej, ale również całą strategię zarządzania tytułami. Agencja Newsline C&C jest pierwszą w Polsce agencją PR specjalizującą się w komunikacji zmiany. Swoim klientom proponuje doradztwo w zakresie komunikacji podczas przeprowadzania zmian dotyczących wizerunku, marki i produktu, zmian organizacyjnych i własnościowych w przedsiębiorstwach oraz zmian postaw społecznych i nastawienia decydentów.
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin