Konferencja dotycząca CSR

dodano: 
16.12.2005
komentarzy: 
0

15 grudnia w siedzibie SGH odbyła się konferencja poświęcona społecznej odpowiedzialności biznesu, zorganizowana przez AIESEC w ramach projektu CeSaR. Spotkanie rozpoczęła Anna Mikulska z firmy PricewaterhouseCoopers. Poprowadziła ona warsztat dotyczący planowania kampanii społecznej w ramach CSR. Najwięcej kontrowersji wzbudziła kwestia promowania prowadzonej przez firmę działalności społecznej. Wiele osób było przeciwnych promowaniu działań CSR-owych własnej firmy. Uważali, że akcji społecznych i charytatywnych nie powinno się wykorzystywać do budowania wizerunku. Na zakończenie Mikulska wyjaśniła, jak istotne w działaniach społecznych jest określenie jasnych zasad i koordynacja wszystkich działań.
Drugą część spotkania poprowadził Adam Gieniusz z firmy konsultingowej Vikat. W swoim wystąpieniu omówił koncepcję i historię CSR oraz jaką wartość ma to dla biznesu. Przedstawił model firmy społecznej, której wzrost wartości ekonomicznej połączony jest z tworzeniem wartości społecznej. Spotkanie zakończyła dyskusja na temat przyszłości CSR w Polsce. Zdaniem Gieniusza, największą siłą zmieniającą rynek jest klient, a dla rozwoju społecznej odpowiedzialności konieczne są wspólne wartości, komunikacja i zaufanie.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin