Konferencja iComms: podróż między relacjami i technologią

dodano: 
03.06.2019
komentarzy: 
0

13 maja 2019 roku w Warszawie odbyła się konferencja iComms, poświęcona komunikacji wewnętrznej i HR. Wydarzenie zgromadziło 60 uczestników oraz dziewięcioro prelegentów, którzy podzielili się pomysłami, doświadczeniami i dobrymi praktykami w zakresie budowania zaangażowania i otwartego przepływu informacji w firmach.

Tematyka konferencji iComms koncentrowała się na dwóch głównych nurtach: budowania relacji z pracownikami oraz wykorzystywania nowych narzędzi i kanałów w komunikacji wewnętrznej. 

W gronie prelegentów były osoby reprezentujące duże organizacje, jak np. Małgorzata Dobosz, menedżer ds. komunikacji w Grupie SKANSKA, która w praktyczny sposób zaprezentowała założenia, sposób realizacji oraz efekty realizowanego projektu grywalizacyjnego, za który firma otrzymała nagrodę w konkursie Złote Spinacze.

 

Czytaj też: Razem lepsi – case study projektu SKANSKA

Uczestnicy mogli  także posłuchać o działaniach firmy Amica, o których opowiadała Malwina Frydrychowicz, która na co dzień odpowiada w firmie za komunikację oraz projekty z zakresu odpowiedzialności społecznej.

Krzysztof Sodowski z ING zaprezentował wdrożonego w banku wewnętrznego chatbota, który zrewolucjonizował komunikację wewnętrzną, znacznie przyspieszając dostępność i czas przepływu informacji w banku. Natomiast Joanna Grajek z Volkswagen Group Polska podzieliła się z profesjonalistami zajmującymi się komunikacją pomysłami na usprawnienie wprowadzania nowych narzędzi, które wymagają dobrej współpracy komunikacji z działami IT.

Magda Sowierszenko ze start-upu Remote-How opowiadała o tym, jak się zmienia komunikacja z racji rozproszenia zespołów, i podała uczestnikom liczne pomysły i narzędzia na lepszą komunikację w zespołach zdalnych. O tym natomiast, jak angażować menedżerów w komunikację, jak walczyć z oporem i jak ich przekonać do aktywnego działania, opowiadała Małgorzata Pietraszewska z softwarehouse’u 10Clouds. Ada Borucka z Pin Point przedstawiła z kolei zbiór narzędzi usprawniających komunikację wewnętrzną.

„Atmosfera podczas tego spotkania była niesamowita. Pozytywna energia, mnóstwo rozmów w kuluarach, niesamowita otwartość i chęć ulepszania firm właśnie poprzez komunikację, a to wszystko w sprzyjających networkingowi przestrzeniach Brain Embassy w Warszawie. Gratuluję organizatorom i na pewno będę stałym bywalcem na kolejnych edycji” – podsumowała Aleksandra Ossowska, która podczas konferencji opowiadała o tym, w jaki sposób firma Roche aktywizowała pracowników do budowania marki pracodawcy w mediach społecznościowych.

Organizatorzy już zapowiadają kolejną edycję wydarzenia, bo jak mówią, ludzie zajmujący się komunikacją wewnętrzną mają w obecnych czasach bardzo ważne zadanie: fake newsy, przebodźcowanie i ogólny brak zaufania do innych sprawiają, że dobry merytorycznie, atrakcyjny wizualnie i szybki przekaz jest dzisiaj kluczowy dla prosperowania i rozwoju firm.

PRoto.pl było patronem medialnym konferencji. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin