Konferencja POLZAK MARKETING 2019 już 12 czerwca w Warszawie

dodano: 
23.04.2019
komentarzy: 
0

Trzecia edycja konferencji POLZAK MARKETING, której tematem przewodnim będą nowe technologie i ich wpływ na marketing, sprzedaż, komunikację digital i media, odbędzie się 12 czerwca 2019 roku w Warszawie. Organizatorami wydarzenia są Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów oraz THINK MICE. Konferencja organizowana jest w ramach inicjatywy Dialog Branżowy Reklamodawca-Agencja.

Wydarzenie skierowane jest m.in. do działów marketingu, agencji komunikacji marketingowej oraz mediów i wykonawców. Inicjatywa ma charakter edukacyjny, a jej celem jest poszerzenie kompetencji z zakresu zakupu usług marketingowych.

Podczas tegorocznej konferencji poruszone zostaną takie tematy jak: zmiana branży reklamowej na przestrzeni ostatniej dekady, trendy ewolucji sprzedaży online marek, Advanced TV, przetargi mediowe oraz dyskusja o próbach uzależniania się reklamodawców od agencji mediowych.

Wśród prelegentów znaleźli się m.in. Marcin Winkler, Head of Digital Department, Board Member w AVON, Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group, oraz Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, prezes Fundacji Marka dla Polski.

Więcej informacji oraz bilety można znaleźć na stronie.

PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin