Konferencja „Przyszłość rynku mediów elektronicznych”

dodano: 
16.12.2005
komentarzy: 
0

Institute for International Research zaprasza na konferencję „Przyszłość rynku mediów elektronicznych”, która odbędzie się w Warszawie w dniach 31 stycznia - 01 lutego 2006. Dodatkowo, 2 lutego będzie dniem specjalnym Konferencji poświęconym PR-owi i relacjom z mediami w sytuacjach kryzysowych. Poprowadzi go Izabella Gielnicka. Zdefiniuje ona rodzaje i przebieg sytuacji kryzysowych, przeprowadzi analizę wstępną i przygotowanie listy potencjalnych sytuacji kryzysowych wraz z ich skutkami. Pokaże, jak budować plan kryzysowy i określi zasady obiegu informacji wewnątrz i na zewnątrz firmy w trudnych sytuacjach. Wskaże także zasady współpracy z prasą, radiem i telewizją.
Podczas spotkania będzie można dowiedzieć się także o przyszłym kształcie sektora mediów elektronicznych: strategii i polityce rozwoju mediów elektronicznych oraz strategii konwersji telewizji analogowej na cyfrową. Oba zagadnienia wiążą się z procesami cyfryzacji oraz podobieństwach świata mediów i telekomunikacji. Zarówno media elektroniczne, jak i telekomunikacja wpływają na upowszechnienie się koncepcji nowych mediów. Konferencja będzie okazją do dyskusji o źródłach finansowania, strategiach i modelach biznesowych, koncepcji i roli regulatora rynku, tworzeniu warunków uczciwej konkurencji, pozycji i misji mediów publicznych czy prawach autorskich.
Patronem medialnym przedsięwzięcia jest portal Proto.pl Więcej informacji

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin