Konferencja w ramach akcji „Czyste Informacje”

dodano: 
06.01.2005
komentarzy: 
0

Uniwersytet Warszawski zaprasza 28 stycznia na ogólnopolską konferencję naukową „Media, reklama i public relations w Polsce”. W ramach konferencji odbędą się wykłady dr. Krzysztofa Stefanowicza, partnera zarządzającego Kancelarii Prawniczej SALANS, Joanny Wrony, dyrektora Departamentu Polityki Konsumenckiej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta oraz dr Kateriny Tsetsury z University of Oklahoma w Stanach Zjednoczonych. Kuba Antoszewski z SMG/KRC przedstawi rezultaty badań ogólnopolskich „Czyste informacje”. Organizatorzy przygotowali również cztery panele dyskusyjne: pierwszy, „Media wobec problemu nieuczciwych działań komunikacyjnych w Polsce” będzie moderowany przez prof. Janusza Adamowskiego, drugi - „PR jako źródło „czystej informacji” dla mediów” - dr Jacek Barlik; trzeci - „Advertoriale i inne formy promocji i reklamy” - prof. Michał Gajlewicz i czwarty - „Wydawcy a reklama i PR w świetle dyskusji o nieuczciwych działaniach komunikacyjnych w Polsce” - Jerzy Baczyński. Zadaniem konferencji jest zwrócenie uwagi na problem nieuczciwych działań komunikacyjnych, zmierzenie skali ich występowania, edukacja w poszczególnych środowiskach w zakresie etyki postępowania i promocja rozwiązań przeciwdziałających temu zjawisku.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin