Koniec współpracy Euro RSCG i Kompanii Piwowarskiej

dodano: 
27.02.2008
komentarzy: 
10

Magazyn Media i Marketing informuje o zerwaniu współpracy Kompanii Piwowarskiej z Grupą Euro RSCG. Jak podaje gazeta, przyczyną rozstania były nieścisłości w rozliczeniach przy realizacji programu barmańskiego dla marki Pilsner Urquell przez Euro RSCG 4D.

Autorzy dodają, że decyzja o zaprzestaniu współpracy dotknie także inne spółki grupy. Jedną z nich jest PR Sensors, której kontrakt dla marki Peroni skończył się w styczniu, a Kompania Piwowarska nie ma zamiaru go przedłużać.(mk)

Źródło:

Media i Marketing, Mały projekt duży problem?, AMS ,TW, 27.02.2008, s.20
komentarzy:
10

Komentarze

(10)
Dodaj komentarz
29.02.2008
9:06:04
także były pracownik
(29.02.2008 9:06:04)
pracowałam wiele lat w euro. i marże owszem były ale te kilkusetprocentowe to kolejny mit! poza ty nie wiem co oznacza "cięcie na kasie"? każda firma usługowa istnieje tylko wtedy kiedy zarabia. jeżeli jest w stanie sprzedać produkt x za więcej to co z tego? poza tym każdy kij ma dwa końce. mało jest klientów którzy nie lubią płacić i doszukuja się błędów aby tylko obniżyć fee? wielokrotne zmiany w kreacji, dtp itp. a to wszystko kosztuje tylko nie zawsze zlecający ma ochote przyjąć to do wiadomości.
28.02.2008
8:44:04
były pracownik
(28.02.2008 8:44:04)
Prawdą jest, że w 4D było przyzwolenie na cięcie na kasie równo. Stawki za koszty zewnętrzne z księżyca i kilkusetprocentowe marże to u nich normalka. Było kwestią czasu, jak jakiś klient się zorientuje.
27.02.2008
18:37:42
???????
(27.02.2008 18:37:42)
MiM pisał już o tym jesienią, wiec to odgrzanie tematu - tu ukłon dla konkurencji Euro ;)
27.02.2008
11:49:54
...
(27.02.2008 11:49:54)
Taaa, news ze źródła z MiM jest z 27.02, więc oni pewnie też drukują same stare informacje... Ale ja jakoś wcześniej o tym nie czytałem i dla mnie jest jak nowe:)
27.02.2008
11:43:57
??????
(27.02.2008 11:43:57)
A o czym tu mówić jak "news" z jesieni 2007? Tak się zastanawiam czy reszta informacji na proto, jest równie aktualna.
27.02.2008
11:43:38
strefa Euro
(27.02.2008 11:43:38)
Tiaaaaaa, ciekawe. To nieźle musieli nacinać, skoro klient wyszedł z tym do mediów.Z pewnością informacja o zerwaniu współpracy będzie miała wpływ na mniejszą ilość zaproszeń do przetargów dla Euro. Bo jaki klient lubi być nacinany? No to ładnie - mają mały kryzysik.
27.02.2008
11:19:56
ehe
(27.02.2008 11:19:56)
dobrze, że nie piwa, bo by się działo
27.02.2008
11:15:22
kropka
(27.02.2008 11:15:22)
cóż...jakoś branża nabrała wody w usta w tej sprawie...
27.02.2008
11:12:02
zyczliwy
(27.02.2008 11:12:02)
prawda jest taka ze piwa kampanii sa tak slabe ze nikt nic z tego dobrego nie zrobi, ja sie wiec nie dziwie.
27.02.2008
11:06:55
były z Sensors
(27.02.2008 11:06:55)
Ładnie, ciekaw jestem, o jakie nieścisłości chodzi.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin