Konkurs BASF i PUBLINK

dodano: 
14.06.2005
komentarzy: 
0

Z dniem 1 czerwca 2005 roku agencja PUBLINK rozpoczęła promocję Konkursu Fotograficznego BASF „Niewidoczny wkład w widoczne osiągnięcia”, skierowanego do firm inwestujących w naukę oraz instytucji badawczych. Agencja PUBLINK przygotowała założenia konkursu, odpowiada za organizację oraz prowadzenie biura konkursu. BASF Polska oraz agencja PUBLINK współpracują od początku 2004 roku w zakresie relacji z mediami.
Konkurs fotograficzny jest kolejnym przedsięwzięciem firmy BASF Polska powierzonym agencji. Celem konkursu jest zaprezentowanie przykładów udanej współpracy świata nauki ze środowiskiem biznesu, promowanie firm, które odniosły sukces dzięki zastosowaniu rozwiązań naukowych. Honorowy patronat nad konkursem objął Minister Nauki i Informatyzacji – prof. Michał Kleiber. Organizatorem konkursu jest BASF Polska. Więcej informacji na temat konkursu: www.basf.pl

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin