Konkurs Biuletynów wkracza w II etap

dodano: 
28.06.2005
komentarzy: 
0

Zakończył się pierwszy etap Konkursu Biuletynów Firmowych 2005 – nadsyłanie prac, które wezmą udział we współzawodnictwie o tytuł najlepszych publikacji firmowych tego roku. Jury przystąpi teraz do oceny prac. Biuletyny oceniać będą: Anita Zdrojewska (Agencja Publink), Barbara Czerniawska (Agencja ITBC Communication), Tomasz Kościelny (Agencja Agape), Agnieszka Madej (Agencja Agape), Artur Krajewski (Akademia Sztuk Pięknych), Przemysław Scholl (Drukarnia Prodruk) i Krzysztof Dębowski (SARE). Uroczyste ogłoszenie zwycięzców i wyróżnionych odbędzie się we wrześniu. Najlepsze prace zostaną nagrodzone statuetkami i dyplomami oraz rocznym dostępem do SARE. Sponsorem Konkursu Biuletynów Firmowych 2005 jest SARE – pierwsze polskie narzędzie do e-mail marketingu dostępne w modelu ASP. SARE umożliwia użytkownikowi samodzielne przygotowanie mailingu, zarządzanie bazą adresową i obserwację wyników poszczególnych kampanii. Narzędzie wykorzystywane jest m.in. do obsługi newsletterów, kampanii reklamowych, konkursów, programów lojalnościowych, komunikacji wewnętrznej i relacji inwestorskich.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin