Konkurs dla Czytelników PRoto!

dodano: 
15.01.2009
komentarzy: 
0

23 lutego w Warszawie odbędzie się „Sympozjum komunikacji marketingowej skierowanej do kobiet”, którego organizatorem jest agencja Garden of Words. Tematyka poruszana w trakcie spotkania zainteresuje przede wszystkim osoby zawodowo zajmujące się komunikacją marketingową, decydujące o działaniach marketingowych podejmowanych przez firmy, czyli brand managerów, pracowników działów marketingu, PR-u i reklamy, ale także wszystkich zainteresowanych różnymi aspektami komunikacji skierowanej do kobiet.

Z uczestnikami sympozjum swoją wiedzą podzielą się m.in. wykładowcy Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej, którzy opowiedzą o determinantach biologicznych i kontekstach kulturowych istotnych z punktu widzenia komunikacji do kobiet oraz wskażą, jakie przesłanki praktyczne wypływają z obecnego stanu wiedzy.

Druga część sympozjum poświęcona będzie pokazaniu, jak w praktyce powinny wyglądać działania komunikacyjne skierowane do kobiet z wykorzystaniem zdobytej wiedzy o różnicach w procesie decyzyjnym i zakupowym istniejących w zależności od płci konsumenta. Zagadnieniom tym poświęcona została także rozmowa PRoto z Katarzyną Pawlikowską, z agencji Garden of Words.
Portal PRoto jest patronem medialnym wydarzenia. (psp)

Dla Czytelników PRoto mamy 3 bezpłatne zaproszenia na konferencję. Wystarczy przesłać jak najszybciej prawidłowe odpowiedzi na poniższe pytania, na adres redakcja@proto.pl.
1. Jak przebiega proces zakupowy u kobiety, a jak u mężczyzny (zdefiniuj jednym słowem)?
2. W jakim wieku pojawia się u człowieka pojęcie własnej tożsamości płciowej?
3. Którą edycją projektu jest lutowe sympozjum Do Kobiet.pl?

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin