Konkurs na logo komunikacji miejskiej w Warszawie. Dla zwycięzcy 70 tys. złotych

dodano: 
14.06.2017
komentarzy: 
0

Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie we współpracy ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej ogłasza konkurs na logo stołecznej komunikacji miejskiej.

W konkursie ma zostać wybrane nowe logo dla systemu komunikacji miejskiej w Warszawie, które posłuży do identyfikacji usług komunikacyjnych realizowanych na zlecenie miasta. Stolica chce ujednolicić oznakowanie – aktualnie używane są równolegle trzy logotypy ZTM-u oraz symbol promocyjny miasta „Zakochaj się w Warszawie komunikacyjnej”.

Konkurs ma charakter otwarty. Będzie składał się z dwóch etapów. Z nadesłanych w pierwszym etapie portfolio jurorzy wybiorą pięciu finalistów, którzy zostaną zaproszeni do odpłatnego przygotowania wstępnych koncepcji logotypu.

Portfolio w formacie PDF, które zawiera minimum 3 projekty logotypów, należy przesyłać do 17 lipca 2017 na adres  konkurs.ztm@stgu.pl. Rozstrzygnięcie pierwszego etapu konkursu nastąpi 21 lipca, a do 4 września finaliści będą mieli czas na przesłanie projektów w drugim etapie. Zwycięzca zostanie wybrany 7 września 2017.

Nagroda główna za przygotowanie zestawu logotypów wraz z księgą znaku wynosi 70 tys. złotych brutto.

Więcej informacji oraz regulamin konkursu można znaleźć na stronie. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin