Konkursy kształcą

dodano: 
13.08.2007
komentarzy: 
0

W międzynarodowych i krajowych konkursach dla branży PR warto brać udział „ze względów prestiżowych i wizerunkowych” – mówi Norbert Kilen, dyrektor strategiczny w On Board PR, dla Pulsu Biznesu. Coraz liczniejszy udział polskich firm PR w międzynarodowych zmaganiach przynosi efekty – w Europie Środkowo-Wschodniej nasze firmy są liderami. „Największe szanse na zwycięstwo mamy w kampaniach CSR i edukacyjnych. Trudno na razie przebić się nam z PR produktowym i korporacyjnym” – uważa Ryszard Solski, dyrektor generalny Sigma International.

Pierwszym krokiem do sukcesu jest dobre przygotowanie zgłoszenia. Zdaniem Norberta Kilena, należy dobrze zastanowić się nad doborem kampanii PR do wymagań konkursowych i przemyśleć, co warto napisać, a co pominąć. Ważne jest również dołączenie wiarygodnych badań potwierdzających skuteczność zrealizowanego projektu, a także jego strona edytorska i estetyczna. (jcm)

Źródło:

Puls Biznesu, Nagrody służą, Marcin Zawiśliński, 13.08.07, s. 1.
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin