.

 

Konsorcjum wypromuje olej za 1,65 mln euro

dodano: 
22.11.2010
komentarzy: 
0

Polskie Stowarzyszenie Producentów Oleju rozstrzygnęło przetarg na przygotowanie i realizację kampanii „Pokochaj olej rzepakowy” wartej 1,65 mln euro.

PSPO najwyżej oceniło ofertę złożoną przez konsorcjum agencji Saatchi&Saatchi Poland oraz Marketing&Communications Consultants. Do ich zadań należeć będzie m. in. przygotowanie identyfikacji wizualnej kampanii, organizacja konferencji prasowych i briefingów oraz stworzenie i redagowanie strony internetowej programu.

Start kampanii „Pokochaj olej rzepakowy” zaplanowano na wrzesień 2011 roku. Potrwa ona 3 lata i swoim zasięgiem obejmie Polskę, Czechy i Łotwę. (ks)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin