Konsumenci tworzą marketing szeptany

dodano: 
11.12.2006
komentarzy: 
0

1,5 miliarda wrażeń związanych z markami wytwarza codziennie, na zasadzie marketingu szeptanego, 15 procent konsumentów. Są oni „odpowiedzialni” za 1/3 wszelkich działań WOM. Badanie pokazuje różnice pomiędzy kobietami i mężczyznami w kontekście oddziaływania marketingu szeptanego.
Okazuje się, że kobiety są bardziej na niego podatne; więcej niż połowa przebadanych respondentek (58 proc.) przyznała, że chętnie podałaby dalej informację o produkcie lub usłudze na zasadzie marketingu szeptanego. Kobiety częściej także kupują produkty polecone przez kogoś i bardziej niż mężczyźni uznają cudze rekomendacje za wiarygodne. Zdaniem Renée Wilson z agencji PR-owskiej Manning Selvage & Lee, firmy, które będą polegały na tradycyjnym marketingu nie zdobędą konsumentów, którzy mieliby znaczący wpływ na ich marki. Analiza została przeprowadzona przez Keller Fay Group, firmę specjalizującą się w badaniach rynku, ze szczególnym uwzględnieniem marketingu szeptanego. Badanie to uznano za pierwszą analizę pokazującą, jaki wpływ na odbiór marek ma w USA marketing szeptany.(kk)

Źródło:

www.bulldogreporter.com
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin