Kontrowersyjna kampania przeciwko AIDS

dodano: 
07.12.2006
komentarzy: 
0

Belgijska organizacja non-profit Sensoa przeprowadziła kontrowersyjną akcję przeciwko AIDS pod hasłem „Rozmawiaj o seksie”. Jak przekonują jej twórcy, skoro w telewizyjnym spocie kampanii swoje potrzeby seksualne mogą zakomunikować partnerowi osoby głuchonieme, inni powinni pójść w ich ślady.
Przesłanie akcji zawiera się w kilku zdaniach: „Oral,vaginal, anal. How about verbal? Say what you like, what you expect, how far you will go. And expect the same from your partner. Because good agreements make good sex”. Na rzecz kampanii przygotowano dwa rodzaje plakatów. Te, które są mniej kontrowersyjne (osoby z ustami zasłoniętymi czarnymi prostokątami) zostały rozpropagowane w szkołach oraz klubach, których stałymi bywalcami są młodzi ludzie. Plakaty bardziej szokujące (osoby podczas stosunku seksualnego, również z ustami zasłoniętymi czarnymi prostokątami) zostały zamieszczone w magazynach i gazetach, a te, na których seks uprawiają geje i lesbijki były dystrybuowane w klubach dla mniejszości seksualnych.
Kreację kampanii zrealizowała Agencja LDV Photography Marc LagrangeTv-spot Pix and Ivo Mosterman. (kk)

Źródło:

http://blogger.xs4all.nl/marcg/archive/2006/12/01/157588.aspx
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin