KP przedłużyła umowę sponsorską z Lechem Poznań

dodano: 
05.08.2005
komentarzy: 
0

Marka Lech pozostaje Oficjalnym Sponsorem drużyny piłkarskiej Lech Poznań. Umowa sponsorska trwająca już od kilku lat pomiędzy klubem a Kompanią Piwowarską SA, została przedłużona na sezon 2005/2006 i będzie obowiązywała do 30 maja 2006 roku. Wysokość sumy, którą otrzyma Lech Poznań, objęto klauzulą poufności. Będzie to jednak trzeci co do wielkości kontrakt sponsorski podpisany przez klub. Przewidziano w nim również dodatkowe kwoty za piłkarskie osiągnięcia i postępy. Przedstawiciele Kompanii Piwowarskiej nie wykluczają także, że umowa z Lechem Poznań zostanie przedłużona na kolejne lata.
Marka Lech, oprócz tytułu Oficjalnego Sponsora drużyny, otrzyma prawo do umieszczenia swojej identyfikacji wizualnej na stadionie przy ulicy Bułgarskiej i będzie mogła wykorzystywać wizerunek piłkarzy Lecha Poznań w swoich akcjach promocyjnych. Sponsoring drużyny Lecha Poznań stanowi ważny element regionalnych działań marketingowych marki Lech, która angażuje się w przedsięwzięcia o zasięgu lokalnym. Marka Lech chce być kojarzona w regionie z klubem piłkarskim Poznania, a także promować pozytywne wzorce kibicowania i zasady fair play na boisku i poza nim.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin