.

Krajowa Rada Drobiarstwa rozstrzygnęła przetarg na obsługę akcji zwalczającej dezinformację

dodano: 
19.05.2020
komentarzy: 
0

15 maja 2020 roku Krajowa Rada Drobiarstwa ogłosiła wyniki przetargu na obsługę projektu „Przeciwdziałanie kampaniom dezinformacyjnym wymierzonym w polską branżę drobiarską”. Zwycięską agencją zostało Partner of Promotion.

Celem akcji jest przeciwdziałanie kampaniom dezinformacyjnym wymierzonym w polską branżę drobiarską, prostowanie nieprawdziwych informacji oraz prezentowanie korzyści płynących z zaufania do polskich producentów drobiu.

Czytaj też: Czy (z)rodzi się nowa gałąź usług w polskiej branży PR?

Działania prowadzone przez Partner of Promotion będą dotyczyły ogólnopolskiej kampanii outdoorowej, która wsparta będzie działaniami w internecie i współpracą z mediami. Oprócz tego agencja odpowiadać będzie za współpracę z mediami, obejmująca m.in. organizację briefingu prasowego i przygotowanie materiałów prasowych. Dodatkowo zajmie się rozwojem i promocją serwisów internetowych KRD-IG w kontekście edukacji użytkowników internetu, współpracą z kancelarią prawną czy wsparciem ekspertów opracowujących treści merytoryczne do wykorzystywania w ramach kampanii.

Działania prowadzone w ramach projektu mają potrwać do grudnia 2020 roku. Budżet kampanii wynosi 398,1 tys. zł. Jak informuje Krajowa Rada Drobiarstwa, w ramach przetargu wpłynęły cztery oferty, z czego jedna została odrzucona, ponieważ została dostarczona po terminie. Agencja Partner of Promotion otrzymała największą liczbę punktów.

Po stronie agencji za działania na rzecz klienta odpowiada zespół pod nadzorem wiceprezes Anny Hahn-Leśniewskiej.

Partner of Promotion wcześniej w maju 2020 roku wygrało także przetarg Krajowej Rady Drobiarstwa na obsługę projektu „Ochrona wizerunku polskiego sektora drobiarskiego na rynku krajowym”. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin