Krajowa Spółka Cukrowa rozstrzygnęła przetarg na obsługę w social mediach

dodano: 
14.12.2016
komentarzy: 
0

Spółka wybrała agencję do obsługi marki Polski Cukier w mediach społecznościowych. Zwyciężyła firma CreativeHarder.

Do zadań agencji należą: realizacja konceptów kreatywnych kreacji reklamowych w mediach społecznościowych, przygotowanie projektów graficznych, copywriting, pisanie skryptów, haseł i aplikacji interaktywnych.

Za działania na rzecz klienta odpowiadają: Mateusz Bojanowski i Michalina Kołacińska.

Strony nie zdradzają, na jak długo podpisano umowę. CreativeHarder Group już po raz drugi wygrała przetarg na obsługę Krajowej Spółki Cukrowej. (mw)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin