Krajowa Unia Producentów Soków szuka agencji do realizacji programu o nawykach żywieniowych

dodano: 
22.12.2020
komentarzy: 
0

W grudniu 2020 roku Krajowa Unia Producentów Soków ogłosiła konkurs na przeprowadzenie 11. edycji ogólnopolskiego programu promocyjno-informacyjnego „5 porcji warzyw, owoców lub soku”. Celem programu jest edukacja na temat kształtowania właściwych nawyków żywieniowych w oparciu o spożywanie pięciu porcji warzyw, owoców lub soków dziennie. Grupami docelowymi kampanii są rodzice, osoby dorosłe prowadzące aktywny tryb życia, środowiska opiniotwórcze, np. lekarze, dietetycy czy naukowcy, oraz przedstawiciele mediów i środowiska branżowego.

W ramach programu wybrana agencja prowadzić będzie m.in. działania PR takie jak: obsługa biura prasowego, reagowanie na negatywne treści i działania kryzysowe czy przeprowadzenie i komunikacja badań konsumenckich.

Zgłaszający się muszą przedstawić kreatywne i merytoryczne pomysły na realizację kampanii, kosztorys zaplanowanych działań i plan wydatkowania pieniędzy w podziale na miesiące, a także przygotować szczegółowy harmonogram działań w podziale na tygodnie realizacji kampanii oraz przedstawić planowane minimalne zasięgi.

Budżet zamówienia wynosi maksymalnie 694 tys. zł netto. W kwocie tej ma zawrzeć się przeprowadzenie zaplanowanych działań, przekazanie autorskich praw majątkowych bez ograniczeń czasowych i terytorialnych oraz wynagrodzenie. Wybrana firma będzie prowadzić kampanię od 1 marca 2021 roku do 28 lutego 2022 roku.

Oferty można składać do 29 stycznia 2021 roku do godziny 16:00. Zgłoszenia należy przesyłać na adres biura KUPS – ul. Rakowiecka 36 lok. 340, 02-532 Warszawa.

Więcej szczegółów można znaleźć na stronie. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin