Krajowy Zasób Nieruchomości szuka agencji PR

dodano: 
12.03.2021
komentarzy: 
0

Krajowy Zasób Nieruchomości opublikował zapytanie ofertowe dotyczące agencji, która wesprze instytucję w działaniach public relations, ze szczególnym naciskiem na media relations. Aktualnie KZN na podstawie złożonych ofert chce ustalić wartość takiej usługi, która ma być świadczona przez dwa miesiące, jednak nie wykluczono możliwości przedłużenia współpracy.

Wybrana agencja zajmowałaby się współpracą z mediami oraz przygotowywaniem komunikatów oraz notek prasowych, m.in. na strony internetowe czy w serwisy społecznościowe. Dodatkowo odpowiadałaby za inicjowanie działań komunikacyjnych takich jak: publikacje, wywiady, opracowywanie i dostarczanie wypowiedzi i odpowiedzi na zapytania dziennikarzy. Współpraca opierałaby się też na współtworzeniu i wspieraniu działań contentowych oraz brandingowych czy koordynacji działań reklamowych. Do zadań agenji należałoby oprócz tego negocjowanie warunków publikacji dodatkowych (artykułów sponsorowanych, działań reklamowych) oraz zarządzanie kryzysowe.

Dowiadujemy się, że KZM przewiduje trzy etapy weryfikacji potencjalnych wykonawców. W pierwszym z nich instytucja przyjrzy się spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i odrzuci oferty, które nie kwalifikują się. W drugim znajdą się wykonawcy, którzy pomyślnie przejdą etap pierwszy. Wtedy zamawiający dokona oceny ofert – KZM zaznacza, że maksymalna wartość wynagrodzenia za każdy miesiąc świadczenia usługi nie będzie mógła przekroczyć 5 tys. zł netto. Ostatnim – trzecim etapem będzie przygotowanie i zaproponowanie strategii marketingowej dla KZM.

Oferty należy składać na adres przetargi@kzn.gov.pl do 15 marca 2021 roku do godz. 12:00. Zamawiający oświadcza, że późniejsze zgłoszenia nie będą rozpatrywane. (kd)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin