Kraków strategicznie wypromowany

dodano: 
15.01.2008
komentarzy: 
0

Urzęd Miasta Krakowa przedstawił cele promocji miasta na lata 2008-2012. Mają się one skupiać wokół czterech zagadnień: „marka miasta”, „mieszkańcy miasta”, „gospodarka miasta”, „miasto wobec Europy i świata”.

Efektem przeprowadzonych przy tworzeniu strategii badań było określenie USP (ang. Unique Selling Proposition – Unikatowa Cecha Sprzedaży) dla Krakowa. Wybrano cechę „Kraków – miasto na piechotę” – „Kraków – best walking distance” – turyści mogą w krótkim czasie, podczas jednego spaceru, zwiedzić dwa centra urbanistyczne – Stare Miasto oraz Kazimierz.

Nowa strategia wprowadza także slogan promocyjny miasta: „Kraków. Forma i Treść” lub w wersji anglojęzycznej „Krakow. Form & Content”.Ma ono podkreślić fakt, że Kraków ma całkowicie zachowaną starą, centralną część miasta, bez drastycznych ingerencji w układ, funkcję i celowość architektury. „Treścią”, która dopełnia „formę” są ludzie. W to, stosunkowo szerokie, pojęcie wchodzą wszystkie grupy społeczne, które można w Krakowie spotkać.

Strategia promocji miasta Krakowa na lata 2008 – 2012 została opracowana na zlecenie Urzędu Miasta Krakowa przez zespół specjalistów firmy Eskadra Market Place w składzie: Mateusz Zmyślony, Wojciech Opyd, Adam Kałucki we współpracy z zespołem ekspertów w składzie: prof. Zbigniew Nęcki, prof. Andrzej Szromnik, Michał Nykowski i Leszek Stafiej. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin