KRD szuka agencji. Budżet - 380 tys. zł netto

dodano: 
12.02.2016
komentarzy: 
0

Krajowa Rada Drobiarstwa - Izba Gospodarcza ogłosiła przetarg na realizację projektu pt.: „Ochrona wizerunku polskiej branży drobiarskiej”.

Obecnie działania te realizuje agencja Art.&PR, umowa wygasa jednak pod koniec lutego b.r.

Zainteresowane agencje będą musiały przygotować plan działań oraz kosztorys projektu obejmujący także wszelkie koszty związane z jego realizacją (włączając wszystkie prowizje agencji, koszty kancelarii, postępowań sądowych, wynagrodzenia ekspertów, monitoringu, koszty pozyskania informacji, eventów, wysyłek itp.) w wersji netto i brutto. Budżet na działania zaplanowane przez KRD wynosi 380 tys. zł netto.

KRD zaznacza przy tym, że w trakcie trwania projektu budżet może zostać zwiększony w zależności od efektywności realizowanych działań i zgody Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego.

Wybrana agencja będzie miała za zadanie realizować wszelkie działania public relations, które doprowadzą do znacznej redukcji nierzetelnych, krzywdzących dla branży drobiarskiej publikacji w mediach. Projekt potrwa d 5 marca br. do 4 marca 2017 roku. Firmy mogą zgłaszać się do 24 lutego br. Pięć dni później zostanie ogłoszona lista agencji, które zostaną zakwalifikowane do kolejnego etapu, a 2 marca odbędą się spotkania z wybranymi firmami. (mw)

Pełne ogłoszenie o przetargu

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin