Kreatywność jako źródło sukcesu w biznesie

dodano: 
04.03.2013
komentarzy: 
0

Jak osiągnąć sukces? Niezbędne są narzędzia marketingowe, ale także liczne inspiracje, które rozwijają kreatywność managerów – to wnioski z  debaty „Kreatywność jako źródło sukcesu w biznesie”, zorganizowanej przez Brief.

Podczas uroczystej gali „50. najbardziej kreatywnych w biznesie” przeprowadzono dyskusję na temat roli kreatywności oraz zapytano panelistów, czy kreatywności można się nauczyć. Rozmówcy wspólnie doszli do wniosku, że dzisiaj, aby osiągnąć sukces, menadżerowie muszą nie tylko posługiwać się zestawem narzędzi marketingowych, ale również dążyć do uzyskania nowych inspiracji, po to by rozwijać swoją kreatywność, dzięki której mogą zasłynąć świeżym, innowacyjnym pomysłem.

W dyskusji wzięli udział: Norbert Biedrzycki – MCI Management, Rafał Brzoska –Integer.pl, Ewa Magdalena Filipp- Teatr Wielki - Opera Narodowa, Paweł Kastory – DDB, dr Ewa Łabno-Falęcka - Mercedes-Benz Polska, Jarosław Sroka – Kulczyk Investments oraz Piotr Voelkel - Meble VOX.

Podczas drugiej części gali, redaktor naczelny magazynu ,Brief wręczył tegorocznym laureatom wyróżnienia, dzięki którym dołączyli do grona najbardziej kreatywnych w biznesie. Wśród nagrodzonych znaleźli się m.in. Patryk Strzelewicz i Michał Bąk (pomysłodawcy i twórcy projektu DICE+), Artur Szwede, Garage Creative, czy Jakub Bochenek, Turban. (kg)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin