Kredyt Bank i Warta razem
dodano:
27.10.2005
komentarzy:
0
Miesięcznik Brief opisuje szczegóły kampanii rebrandingowej akcentującej współpracę pomiędzy Kredyt Bankiem a Grupą Warta. Działania te obejmują: wspólną kampanię reklamową, spójne oznakowanie placówek i materiałów promocyjnych. Celem działań jest „zbudowanie nowego wizerunku kojarzonego ze zrozumieniem, partnerstwem, zaufaniem, doświadczeniem i odpowiedzialnością”. I etap kampanii prowadzonej pod hasłem „Razem możemy więcej” obejmował informacje o zmianach i prezentację nowych logotypów. W II etapie rozpoczęła się akcja promocyjna wspólnych produktów Warty i Kredyt Banku (m.in. kredytu mieszkaniowego z ubezpieczeniem mieszkaniowym), natomiast III etap będzie dotyczyć indywidualnych produktów każdej instytucji.
Źródło:
Brief, Razem możemy więcej, red., 10.05, s. 26