Kreowanie wizerunku Radia BIS

dodano: 
11.10.2005
komentarzy: 
0

26 września pod hasłem „BIS – Bardzo Inna Stacja” ruszyła kampania promocyjna Polskiego Radia BIS. Kampania promuje nowy wizerunek stacji skierowanej do młodzieży w wieku od 12 do 20 lat. Emitowany w jej ramach spot TV ma postać animowanego komiksu i został przygotowany przez Agencję Reklamową OPUS B. „Młodzież jest silnie wyczulona na próby podrabiania jej języka. Dlatego musieliśmy być w naszym przekazie jak najbardziej autentyczni – bez niby »luzu« i silenia się na »coolerstwo« lub »lans«. Chodziło o wywołanie konkretnych emocji i skojarzeń powiązanych oczywiście z dużą dozą humoru” – mówi Tomasz Kosiński, Senior Copywriter z OPUS B. Kampania podkreśla wizerunek stacji stworzonej dla ludzi, którzy programowo omijają rozgłośnie komercyjne, szukając oryginalnej alternatywy - tak w muzyce, jak i w całej ramówce radia.

 
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin