Krzysztof Gacek dyrektorem marketingu marki Volkswagen. Zmienia się też struktura marki

dodano: 
03.12.2014
komentarzy: 
0

Krzysztof  Gacek został dyrektorem marketingu marki Volkswagen w spółce Volkswagen Group Polska. Będzie odpowiadał za planowanie i realizowanie strategii produktowej oraz marketingowej spółki.

Gacek na co dzień będzie kierował pracą zespołu marketingu i CRM oraz zespołu odpowiedzialnego za ofertę produktową marki Volkswagen w Polsce.  Swoją karierę zawodową rozpoczął w Renault Polska w dziale marketingu obsługi posprzedażnej, następnie przez 7 lat pracował w BMW Polska. Od 2010 r., w ramach Volkswagen Bank Polska, był odpowiedzialny za ofertę kredytową oraz leasingową, a także za rozwój współpracy z Volkswagen Group Polska.

Od grudnia zmienia się struktura marki Volkswagen Polska. Dział PR, który wcześniej podlegał pod dyrektora marketingu i PR, zostaje wyłączony z marketingu i podlega bezpośrednio pod dyrektora marki Volkswagen. Za komunikację PR odpowiada Tomasz Tonder, który od 2008 roku pełni funkcję PR Managera. (mw)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin