Kto będzie promował Polskę na Zachodzie?
dodano:
28.09.2010
komentarzy:
0
Grupa Eskadra zwyciężyła w zorganizowanym przez Polską Organizację Turystyczną konkursie na zaprojektowanie multimedialnej, wizerunkowo-produktowej kampanii promującej Polskę. Poza wyłonionym podmiotem swoje prace w konkursie złożyły także agencje Young&Rubicam Polska, Zächel AG, Lowe GGK, Grupa 66 Ogilvy, Business Consulting oraz konsorcjum Infinity Media oraz Edelman Polska.
Zwycięzca konkursu weźmie teraz udział w negocjacjach prowadzonych w trybie zamówienia z wolnej ręki o wartości 200 tys. złotych netto, dotyczących szczegółowego opracowania pracy konkursowej.
Sama kampania ma zostać zrealizowana w latach 2011-2012 i objąć swym zasięgiem Francję, Niemcy i Wielką Brytanię.
Szczegółowe informacje na stronie. (ks)