Kto wypromuje trzy znaki smaku? [przetarg]
dodano:
07.03.2012
komentarzy:
0
Agencja Rynku Rolnego ogłosiła przetarg, dotyczący kampanii promocyjnej „Trzy znaki smaku”. Jej celem jest popularyzacja wśród konsumentów unijnego systemu oznaczeń żywności.
Do zadań wybranej agencji należeć będzie zaplanowanie i przeprowadzenie trzyletniej kampanii. Postępowanie przebiega w dwóch etapach: najpierw agencje składają wnioski o dopuszczenie w postępowaniu. Wśród nich ARR wybierze pięć firm, które zostaną zaproszone do składania ofert.
Przy ich ocenie brane pod uwagę będą następujące czynniki: wynagrodzenie agencji (40 proc. punktów), efektywność kosztowa (30 proc.), ocena linii kreacyjnej oraz spójności komunikacji (po 15 proc.). Agencje zainteresowane wzięciem udziału w przetargu mogą składać wnioski do 5 kwietnia. (ks)