Która agencja zarabia najwięcej

dodano: 
21.03.2012
komentarzy: 
3

W najnowszym rankingu The Book of Lists, publikacji biznesowej wydawanej przez magazyn Warsaw Business Journal, pierwsze miejsce wśród polskich firm PR (według przychodów) zajęła Partner of Promotion.

Głównym kryterium rankingu są przychody z usług PR. Dane zbierano także w 2011, ale najważniejsze informacje dotyczą stanu na 2010 r. Raport uwzględnia też: monitoring mediów/relacje inwestorskie, organizację imprez/public affairs, budowanie wizerunku firmy, zarządzanie w sytuacji kryzysowej oraz lobbing. Najlepszy wynik osiągnęła w ocenianym okresie Partner of Promotion, która w pierwszym półroczu 2010 r. zarobiła 12,3 mln zł (w pierwszym półroczu 2011 roku – 7,3 mln zł). Na drugim miejscu znalazła się Jet Events (12 mln zł w 2010 r. i 6,5 w 2011 r.). Trzecia lokata przypadła Multi Communications. Agencja Mariusza Plebana może pochwalić się przychodami rzędu 10 mln zł w 2010 r. i 4,2 mln zł w 2011 r.

W pierwszej dziesiątce znalazły się też kolejno: NBS Communications (8,8 mln zł/ 5,5 mln zł), ComPress (7,9 mln zł/ 3,3 mln zł), Ciszewski Public Relations (7,8 mln zł/4,1 mln zł), Edelman Polska (7,7 mln zł/7,9 mln zł), Weber Shandwick (6,7 mln zł/3,5 mln zł), Twenty Four Seven PR (6,5 mln zł/brak danych) i Solski BM (5,1 mln zł/2 mln zł).

Raport The Book of Lists ogłoszono po raz 17.

komentarzy:
3

Komentarze

(3)
Dodaj komentarz
21.03.2012
14:01:12
Redakcja PRoto.pl
(21.03.2012 14:01:12)
Szanowni Państwo nigdzie nie ma słowa o zysku. Zarobek natomiast jest synonimem zarówno zapłaty(więc przychodu) jak i zysku.
21.03.2012
13:01:27
czytelnik
(21.03.2012 13:01:27)
proszę zmienić tytuł. ranking wg przychodów w żaden sposób nie pokazuje "Która agencja zarabia najwięcej". przychody i zyski to zupełnie różne pojęcia.
21.03.2012
12:21:46
Biegły
(21.03.2012 12:21:46)
Przychód a zarobek to dwie różne rzeczy. Znacznie ciekawszy byłby ranking wg marży.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin