Kulturalny wizerunek Łodzi

dodano: 
27.04.2005
komentarzy: 
0

European Culture Consulting – Culture Factory przy współpracy Urzędu Komitetu Integracji Europejskiej realizuje na łamach internetowego magazynu kulturalnego Purpose the cultural issue projekt „Kulturalnie do celu”. Ma on na celu wyróżnienie, prezentację oraz podsumowanie najważniejszych projektów kulturalnych zrealizowanych w regionie łódzkim w pierwszym roku członkostwa Polski w Unii Europejskiej. Celem projektu jest również opisanie wpływu, jaki wydarzenia kulturalne miały bądź mogą mieć na kreowanie pozytywnego wizerunku Łodzi. Organizatorzy planują w każdy piątek przygotowywać cykliczne opracowania. Pod koniec maja powstanie raport końcowy. Jedno z opracowań przygotowane zostało przez Katarzynę Nowakowską - specjalistę ds. public relations. Tekst dotyczy public relations w kulturze. Więcej na temat projektu na stronie głównej Magazynu.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin