Lafarge w Polsce ma nowy zespół odpowiedzialny za komunikację

dodano: 
24.07.2020
komentarzy: 
0

W lipcu 2020 roku zaszły zmiany w zepole komunikacji Lafarge w Polsce, producenta materiałów budowlanych. Mateusz Piotrowski został dyrektorem komunikacji i relacji zewnętrznych, a Agnieszka Rafalska objęła stanowisko kierownika ds. komunikacji.

Mateusz Piotrowski na nowym stanowisku odpowiada za całość działań komunikacyjnych marki w Polsce, w tym za obszar public relations, public affairs oraz digitalu. Tym samym został członkiem zarządzającego Lafarge oraz zarządu Fundacji Lafarge WSPÓLNIE.

Piotrowski z Lafarge jest związany od 2019 roku, keidy to objął funkcję kierownika ds. komunikacji korporacyjnej. Wcześniej pracował w Virgin Mobile Polska, gdzie odpowiadał za całość działań marketingowych na polskim rynku i pełnił funkcję rzecznika prasowego. W swojej karierze pracował też w polskich agencjach PR – Monday, On Board Think Kong, Partner of Promotion – gdzie prowadził działania z zakresu komunikacji korporacyjnej, marketingu oraz digitalu dla firm z takich branż jak budownictwo, energetyka, przemysł czy IT.

Poprzednio funkcję dyrektora komunikacji i relacji zewnętrznych w Lafarge pełniła Iwona Burzyńska, która przeszła do Alstom.

Agnieszka Rafalska została z kolei kierownikiem ds. komunikacji i zarządza m.in. komunikacją wewnętrzną, odpowiada za branding i corporate identity oraz koordynację działań na kanałach digitalowych firmy. Od lipca 2020 roku dołączyła też do zarządu fundacji WSPÓLNIE, gdzie przez ostatnie trzy lata prowadziła kluczowe projekty globalne oraz lokalne. Rafalska jest związana z firmą od 13 lat. Wcześniej odpowiadała w Lafarge również za obszar HR, gdzie jako HR Business Partner była odpowiedzialna za zespoły ds. marketingu oraz sprzedaży. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin