Łaszyn, Łuczak i Zmyślony założyli nową agencję

dodano: 
18.04.2008
komentarzy: 
11

Eskadra Publica – bo tak nazywa się nowa agencja – rozpoczęła działalność. Jej założycielami są Adam Łaszyn, Sebastian Łuczak i Mateusz Zmyślony. Udziałowcem firmy jest także Sebastian Oprządek.
Adam Łaszyn jest prezesem zarządu Eskadry Publiki. Sebastian Łuczak kieruje jej bieżącą pracą jako dyrektor zarządzający. Mateusz Zmyślony odpowiada za pracę zespołu kreatywnego. W zarządzie zasiadają ponadto Sebastian Oprządek i Przemysław Barowicz.

Łuczak zawiesza tymczasem działalność swojej agencji Łuczak PR, natomiast Łaszyn pozostaje prezesem Alert Media, a Zmyślony – Grupy Eskadra.
Agencja jest częścią Grupy Eskadra.

Eskadra Publica ma się specjalizować w trzech obszarach: promocji miast i regionów, public relations w Internecie oraz działaniach na pograniczu eventu, guerilla PR i marketingu szeptanego.

Zespół kreatywny agencji, oprócz Mateusza Zmyślonego, współtworzy duet Marek Tobolewski – creative group head oraz Piotr Szymanowicz – art director. Mają oni na swoim koncie kampanie dla Tymbarku (Złoty Spinacz 2006), Browaru Żywiec, Ministerstwa Sportu i Turystyki (promocja kandydatury Polski do organizacji EURO 2012), miasta Kraków, Małopolski czy województwa śląskiego.

Zespół client service Eskadry Publiki to Ewa Kaczmarek (senior account manager), która między innymi kierowała PR-em firmy kurierskiej Stolica. Barbara Labudda i Iwona Burzyńska (account managers) oraz Adam Kaliszewski (senior account executive), mający doświadczenie w kilku agencjach reklamowych i PR. Kinga Lewandowska (account executive) doszła do finału w konkursie kreatywności Odyseja Umysłu.

Techniczne i organizacyjne wsparcie agencji tworzą wspólnie Monika Kidawa – Business administration manager oraz Jakub Piesiakowski – IT manager. To dwie osoby, które pracują na pół etatu w Alert Media, na pół – w nowej agencji. Reszta zespołu – jak zapewniają założyciele- została pozyskana w drodze rekrutacji. Firma ma już klientów, ale jeszcze ich nie ujawnia. (kk)

komentarzy:
11

Komentarze

(11)
Dodaj komentarz
21.04.2008
20:24:53
praktyk
(21.04.2008 20:24:53)
nic tylko ten samorząd teraz złapac i tłoczyc pieniądze, te same schamty odgrzewać, mówic jak to pieknie. Zetknijcie się z biurokracją
19.04.2008
10:56:42
miły
(19.04.2008 10:56:42)
No nareszcie oficjalny start bo info o tym ze działają to ja słyszałem jakoś w styczniu i to zarówno ze strony agencji pr jak i klientów.
19.04.2008
10:37:28
Fest
(19.04.2008 10:37:28)
Że też nikt z forumowiczów nie życzy tym ludziom powodzenia, tylko a to podaje w wątpliwośc ich kwalifikacje a to ich intencje, strasznie na nie są te komentarze, dajcie im coś zrobić a dopiero potemm się zobaczy. Życzę im powodzenia a także pl Solskiemu i wszytskim innym. Miłego weekendu, a pomysł z moderowaniem - bardzo dobry !R1L7
19.04.2008
8:59:52
buuuuu
(19.04.2008 8:59:52)
wszystko fajnie. tylko, że na stronie piszą że są pierwszą agencją z zespołem kreatywnych. A to nieprawda.
18.04.2008
14:14:00
do 007
(18.04.2008 14:14:00)
niestety przeprowadzasz błędne wnioskowanie. nie wiem, skąd wynika twoja opinia, że ma to być agencja środeniej wielkości? a jak zdobęda więcej klientów, to będa im odpamwiać, żeby nie urosnąć?:) pisza o sobie wyraźnie: Eskadra Publica ma się specjalizować w trzech obszarach: promocji miast i regionów, public relations w Internecie oraz działaniach na pograniczu eventu, guerilla PR i marketingu szeptanego. to oczywiste, że przy sporym zaintersowaniu marketingiem regionów i miast można wygrac na przetargach koncepcjami PR-owymi, a można uzyskac dodtakowe środki na PR - już... do realizowanych działań pewnie będa dorzucac PR i kasowac za niego Klientów może się mysle, ale nie sądze, aby onboardy albo partnersi mieli doświadczenie w tego typu kampaniach... więc na prztargach spotykac będa sie pewnie rzadkawo... a i adam pewnie nie będzie wysyłał na prztargi eskadry zamiast a alertów...
18.04.2008
13:41:00
do El Chupacabra PR
(18.04.2008 13:41:00)
Zespol to nie wyglada najgorzej. Patrzylem na ich www i accounci maja doswiadczenie z 2-3 innych agencji kazdy. Problem to ja widze w klientach! Rynek jest bardzo konkurencyjny, a to ma byc chyba agencja co najmniej sredniej wielkosci. To znaczy ze bedzie walczyla o duze firmy, z budzetami. A tam nie jest lekko. Ciekawe czy sa w stanie scigac sie z Partnersami, On Boardem, Sigma itd. Boje sie ze w miare latwo to jest o klientow malych i srednich - takich dla 2 osobowych agencyjek. A na tym poziomie, gdzie oni uderzaja, to moga byc klopoty. Zreszta ta informacja troche potwierdza to co mowie - nie ma klientow na razie...
18.04.2008
13:24:04
czytane uwaznie
(18.04.2008 13:24:04)
Co to znaczy "ma już klientów, ale ich nie ujawnia"? Tajemnica jakaś czy co? A może po prostu nie ma i się wstydzą przyznać...?
18.04.2008
12:32:43
MM
(18.04.2008 12:32:43)
Seba - powodzenia! :)
18.04.2008
11:28:50
El Chupacabra PR
(18.04.2008 11:28:50)
Miałem styczność zarówno z p. Solskim jak i z p. Łaszynem. Obydwu cenię, jednak jaśniejszą przyszłość widzę dla Eskadra Publica niż dla Solski PR. P. Solski powinien się zwinąć z Sigmy dawno temu, teraz to już trochę za późno. Jeżeli rzeczywiście założyciele będą wspierać nową agencję doświadczeniem, to jest duża szansa, że to wszystko wypali. Mniej podoba mi się zespół client service. Przy dużym popycie firm na piarowców i małej ich podaży na rynku, wątpię, żeby to byli solidni specjaliści. Firma zaczyna, więc rekrutacja miała krótkie ramy czasowe, no i pewnie w tym momencie płace nie mogły być na tyle wysokie, żeby podkupić lepszych specjalistów z innych firm i agencji. Tak czy inaczej, coś się dzieje i powodzenia.
18.04.2008
11:22:49
Michał Miłowski
(18.04.2008 11:22:49)
Na rynku ruch - ciekawe, jak nowe agencje wpłyną na starych graczy... Pozdrowienia i gratulacje dla Basi Labuddy. Trzymam kciuki!
18.04.2008
10:15:58
Papa Razzi
(18.04.2008 10:15:58)
Moim zdaniem to trochę nie za dobrze świadczy o zdolnościach biznesowych pana Łuczaka, który pracując od 14 lat w PR nie potrafi wupromować własnej agencji PR, tylko podpina się pod Eskadrę..Ech... Taki np. p. Solski wziął się zwinął z Sigmy i założył swoją agencję. Ma jaja.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin