Lemon Sky social mediowo z Tymbarkiem

dodano: 
14.08.2013
komentarzy: 
0

Lemon Sky zrealizuje strategię komunikacji marki Tymbark na Facebooku. Agencja będzie prowadzić działania social mediowe dla marki nie tylko w Polsce, ale także na Litwie i Łotwie.

Agencja zajmie się budowaniem relacji z fanami na profilu Tymbarku. Ponadto główne założenie komunikacji marki to wykorzystanie bohatera – Kapsla Tymbark. Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Klienta pozyskano w wyniku przetargu. Agencja nie ujawnia więcej informacji na ten temat. Obsługą klienta zajmą się: Michał Szczerba, senior strategy planner, Mariusz Pełechaty, head of social media, Radosław Smorga, senior account manager oraz Jacek Rubin – senior graphic designer. (kg)

 

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin