Letnia ofensywa polskich produktów

dodano: 
23.08.2005
komentarzy: 
0

Telewizyjno-radiowa kampania „Kupując polskie produkty dajesz pracę”, wakacyjna akcja w prasie „Odkryj Polskę na nowo” oraz „Ogólnopolskie Dni Produktu Polskiego” w hipermarketach Tesco – to trzy projekty Fundacji Dajesz Pracę PL, które do końca lata będą skłaniały Polaków do kupowania polskich produktów. Kampania „Kupując polskie produkty dajesz pracę”, która potrwa do połowy września, uświadamia, jak zakup polskich produktów wpływa na rynek pracy.
Przekaz „Kupując polskie produkty dajesz pracę” zachęca do spędzania wolnego czasu w Polsce. Częścią akcji jest otwarte forum dyskusyjne, na którym Polacy mogą zamieszczać własne zdjęcia ulubionych regionów. Projektem docierającym bezpośrednio do miejsc, w których podejmowane są decyzje zakupowe, była majowo-czerwcowa akcja „Ogólnopolskie Dni Produktu Polskiego”. Jej kolejna edycja zorganizowana zostanie w październiku.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin