.

 

LifeTube rozwija dział Talent Management

dodano: 
11.08.2021
komentarzy: 
0

Latem 2021 roku do działu rozrywki w sieci partnerskiej LifeTube (grupa LTTM) dołączyły dwie nowe Influencer Marketing Managerki – Angelika Płaska i Magda Den. Przejęły zadania Agnieszki Warszawskiej, która awansowała na stanowisko seniorskie. Do firmy dołączyła też Zuzanna Wiśniewska, która została Junior Influencer Marketing Managerką w Glow by LifeTube.

Agnieszka Warszawska w LifeTube pracuje od marca 2020 roku. Z początkiem sierpnia 2021 roku awansowała na stanowisko Senior Influencer Marketing Managerki, która odpowiada za twórców premium. Do jej obowiązków należy m.in. reprezentowanie ich w sieci, dbanie o ich wizerunek i prawidłową komunikację do klientów, a ponadto aktywne pozyskiwanie i realizacja projektów komercyjnych dla twórców. Wcześniej Agnieszka Warszawska realizowała projekty dla marek takich jak Letyshops, Xiaomi, Agata Meble, Lubella, X-kom, Piątnica, Myhive, Circle K, Warka, czy Nord VPN.

Z początkiem lipca stanowisko Influencer Marketing Managerki objęła Angelika Płaska. Do jej zadań należy opieka nad twórcami z działu rozrywki sieci LifeTube oraz dobór, koordynacja i nadzorowanie realizacji działań influencermarketingowych dla klientów. Wcześniej współpracowała z agencjami VIDMO i Platinium Cast. Realizowała m.in. kampanie dla takich marek jak Netflix, Pepsi, Disney, McDonald's, Garnier, Play, Cheetos, Adidas, Shell, czy HBO.

Magda Den zaczęła natomiast pracę na stanowisku Influencer Marketing Managerki w połowie lipca. Również odpowiada za opiekę nad twórcami z działu rozrywki i koordynowanie działań influencermarketingowych. Od czterech lat związana jest z pracą w mediach. Rozwijała doświadczenie zawodowe w branży eventów, a później w marketingu, gdzie realizowała m.in. plany socialmediowe. Pracowała na rzecz klientów takich jak m.in. AEW, Savills czy Union Investment.

Zuzanna Wiśniewska z początkiem lipca została Junior Influencer Marketing Managerką w Glow by LifeTube. Odpowiada za koordynację i opiekę nad twórcami sieci premium. Wcześniej związana była z polską marką modową Local Heroes, gdzie pełniła funkcję Junior Project Managerki i Content Creatorki w dziale marketingu. (ap)

Na zdjęciu głównym od lewej: Agnieszka Warszawska, Zuzanna Wiśniewska, Angelika Płaska, Magda Den

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin