Lighthouse dla Stowarzyszenia Producentów Pieczywa

dodano: 
20.12.2017
komentarzy: 
0

W grudniu 2017 roku do grona klientów firmy Lighthouse dołączyło Stowarzyszenie Producentów Pieczywa, reprezentujące czołowych producentów branży piekarniczej: Aryzta Polska, La Lorraine Polska, Lantmannen Unibake Poland oraz Nowel.

W ramach umowy agencja odpowiedzialna jest za opracowanie oraz prowadzenie kampanii edukacyjnej na temat pieczywa. Dodatkowo, firma Lighthouse zajmuje się doradztwem strategicznym w zakresie zintegrowanej komunikacji, relacjami z liderami opinii oraz z mediami.

Klient został pozyskany w drodze przetargu. Za projekt odpowiada dział Consumer&Health kierowany przez Izabelę Wejcht, Head of Practice, Klaudię Skorutowską, Project Executive oraz Agnieszkę Skiepko, Junior Project Executive.

Umowę podpisano na czas nieokreślony. Stowarzyszenie Producentów Pieczywa nie współpracowało wcześniej z żadną agencją.

Lighthouse korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (jg)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin