LinkedIn opublikował poradnik dla Social Media Managerów

dodano: 
08.02.2019
komentarzy: 
0

LinkedIn stworzył poradnik dla Social Media Managerów. Wyjaśnia w nim m.in. dlaczego osoby pracujące jako specjaliści ds. mediów społecznościowych powinny używać LinkedIna i podpowiada, jak robić to w efektywny sposób. Dokument, który liczy 27 stron, powstał w oparciu o wieloletnie doświadczenia osób, które zajmują się stroną samego LinkedIna w serwisie.

Jak wynika ze statystyk platformy społecznościowej, obecnie serwis ma ponad 610 milionów użytkowników w ponad 200 krajach. W Polsce konto w tym portalu mają ponad trzy miliony osób.

Z danych liczbowych przedstawionych w poradniku wynika, że 40 proc. spośród wszystkich użytkowników LinkedIna korzysta z serwisu każdego dnia. Liczba polubień, komentarzy i udostępnień w portalu zwiększyła się o ponad 60 proc. w stosunku rok do roku.

W poradniku znajduje się także m.in. podrozdział poświęcony temu, w jaki sposób należy opowiadać historię swojej marki na LinkedInie. Przedstawiono w nim np. wskazówki, które mają pomóc w wykorzystaniu strony firmowej w serwisie jako „dynamicznego narzędzia marketingowego”. Autorzy poradnika zachęcają Social Media Managerów m.in. do wykorzystywania aktywności swoich pracowników w serwisie i np. udostępniania artykułów, które ci publikują w portalu, czy zamieszczania na stronie różnego rodzaju treści, w tym dokumentów i materiałów wideo.

Autorzy poradnika zawarli w nim też wskazówki dotyczące tego, jak organicznie można budować społeczność w serwisie. Zachęcają m.in. do interakcji z użytkownikami, w tym odpowiadania na ich komentarze, czy wykorzystywania hashtagów.

Poradnik przygotowany przez LinkedIna można pobrać na stronie. (pp)

Źródło:

business.linkedin.com, Your Guide to Success As a Social Media Manager, Steve Kearns, 03.02.2019/ news.linkedin.com, About LinkedIn
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin