LinkedIn testuje nowe narzędzia dla marketerów B2B

dodano: 
03.12.2021
komentarzy: 
0

LinkedIn testuje nowe narzędzie, z którego będą mogli skorzystać marketerzy tworzący kampanie reklamowe B2B - Group Identity for B2B. Serwis przy wykorzystaniu własnych danych będzie mógł grupować użytkowników na podstawie elementów dla nich wspólnych, takich jak staż pracy czy branża. Wprowadzenie tego rozwiązania pozwoli reklamodawcy na bardziej precyzyjne dotarcie do grupy docelowej, bez konieczności śledzenia ich na poziomie indywidualnym.

Poza ułatwieniem dotarcia do odbiorców serwis proponuje także ulepszenie pomiarów efektywności kampanii digitalowych. LinkedIn zamierza wykorzystać sztuczną inteligencję do dokładnych pomiarów konwersji. Wykorzystanie modeli uczenia maszynowego pomoże w szacowaniu i raportowaniu działań podejmowanych przez użytkowników, istotnych z perspektywy reklamodawców. Dane na temat konwersji mają być zbierane offline oraz przy użyciu plików cookie – czytamy.

Serwis tłumaczy, że część z opisanych rozwiązań znajduje się jeszcze w fazie testów, dlatego nie ma konieczności wprowadzania zmian w istniejących już kampaniach. Jeżeli jednak marketer wykorzystuje LinkedIn Insight Tag do śledzenia konwersji lub określania grup docelowych, LinkedIn zaleca weryfikacje własnych ustawień. (as)

Źródło:

linkedin.com, How We’re Helping B2B Marketers in a Changing Privacy Landscape, Abhishek Shrivastava, 2.12.2021
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin