LinkedIn wprowadza reklamy oparte o cele marketingowe

dodano: 
07.11.2018
komentarzy: 
0

LinkedIn zaprezentował nowy sposób reklamowania się na platformie – kampanie będą się opierać na celach marketingowych – podaje wersm.com. Jak czytamy, łatwo będzie można też mierzyć efekty działań reklamowych.

„Niezależnie od tego, czy chcesz wygenerować wejścia na stronę, leady czy zdobyć odsłony wideo, nowy Campaign Manager LinkedIna dostosowuje kreację do kampanii w oparciu o Twój cel” – pisze autor tekstu Geoff Desreumaux. Oznacza to, że dostępne będą tylko te formaty i narzędzia reklamowe, które pozwolą na realizację wybranego celu – czytamy dalej.

Serwis wprowadził też kilka dodatkowych usprawnień w Campaign Managerze. Łatwiejsza ma być m.in. nawigacja, kilka ekranów połączono w jeden, dzięki czemu użytkownicy będą mieli mniej stron do „przeklikania”, a także samo targetowanie. Wprowadzono też nowy panel prognozowania, który umożliwia zobaczenie szacunkowych, oczekiwanych wyników na podstawie danych wejściowych i porównań z podobnymi kampaniami i reklamodawcami, oraz podgląd reklam przed ich opublikowaniem – informuje źródło.

(pp)

Źródło:

wersm.com, LinkedIn Switches To Objective-Based Advertising, Geoff Desreumaux, 05.11.2018
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin