LinkedIn rozwija strony firmowe

dodano: 
29.10.2021
komentarzy: 
0

LinkedIn postanowił wprowadzić usprawnienia na stronach firmowych. Na swoim blogu serwis ogłosił trzy zmiany, które mają zostać wprowadzone w najbliższych tygodniach. Nowe funkcje mają pomóc firmom dzielić się informacjami o swojej działalności i kulturze organizacji, by docierać do najlepiej dopasowanych kandydatów, a także utrzymać relacje z obecnymi pracownikami. 

Platforma informuje, że według jej danych przeciętny proces rekrutacyjny trwa prawie siedem miesięcy i obejmuje około 40 interakcji w tym czasie. Wiele punktów styku z kandydatami do pracy to aktywność obecnych pracowników. LinkedIn chce wzmocnić pozycję pracowników jako rzeczników przedsiębiorstwa. Służyć temu mają nowe funkcje w zakładce My Company Tab, służącej do komunikacji wewnętrznej pracowników danej organizacji. Łatwiejsze ma być przenoszenie postów z kanału głównego firmy do tej zakładki przy użyciu tylko jednego kliknięcia. Pracownicy zostaną powiadomieni, gdy tylko pojawią się nowe treści. Serwis zapowiada też, że będzie zachęcał ich do ponowsnego udostępniania materiałów firmowych: wyjaśni pracownikom, jak ważne jest dzielenie się firmowymi treściami za pomocą specjalnej wizualizacji. 

Jak czytamy na blogu LinkedIna, firma będzie mogła również dodać w nagłówku strony tryb, w jakim funkcjonuje – stacjonarny, zdalny czy hybrydowy. Pojawi się także miejsce na dodatkową treść, gdzie będzie można umieścić informacje o bieżących sprawach, takich jak zmieniająca się polityka szczepionkowa czy korekty wynagrodzeń. LinkedIn swoją zmianę uzasadnia m.in. danymi zawartymi w raporcie Glint's Employee Well-Being, który pokazuje, jak zmieniły się potrzeby pracowników. Z badań wynika, że osoby pracujące w elastycznych organizacjach są bardziej zadowolone ze swojej pracy i częściej polecają swojego pracodawce innym.

Źródło: linkedin.com

Portal społecznościowy zauważa także, że wiedza o tym, jak radzi sobie konkurencja, może znacząco wpłynąć na strategię firmy. Dlatego też w zakładce Analiza będzie można dodać do obserwowania do dziewięciu linkedinowych stron przedsiębiorstw o podobnym profilu działalności i porównywać ich działania w serwisie. Nowa funkcja pozwoli na śledzenie i zestawianie wzrostu liczby obserwujących i zasięgu organicznego u innych podmiotów w branży z własnymi wynikami.

Źródło: linkedin.com

Serwis zapowiedział też, że w najbliższym czasie będzie pracował nad dodaniem kolejnych wskaźników, pomocnych przy tworzeniu zestawień z innymi firmami. (as)

Źródło:

linkedin.com, Linh Nguyen, What’s New With LinkedIn Pages: Quickly Attract Top Talent With New Tools, 27.10.2021
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin