Linux Polska zmienia identyfikację wizualną

dodano: 
14.06.2018
komentarzy: 
0

Na początku czerwca 2018 roku Linux Polska zaprezentował nową identyfikację wizualną. Zmieniony znak nawiązuje do pierwotnego ducha marki, ale jego wprowadzenie przede wszystkim odzwierciedla zmiany, jakie zaszły w firmie na przestrzeni ostatnich lat, a także podkreśla jej rozwój w obszarze oferowanych rozwiązań i usług, struktury organizacyjnej oraz przyjętej misji – czytamy w informacji prasowej.

Zmiany w logo Linux Polska

Stare Logo Linux Polska

poprzednie logo

„Jeszcze kilka lat temu musieliśmy przekonywać o korzyściach, jakie płyną z wdrożenia open source, przecierając szlaki na tym rynku. Obecnie jako jego lider, wspieramy transformację informatyczną na miarę XXI w. w największych polskich przedsiębiorstwach z sektora publicznego. (…) Dlatego zdecydowaliśmy się na zmianę identyfikacji na taką, która w pełni wyraża naszą obecną misję i plany dalszego rozwoju. Linux Polska to firma innowacyjna, otwarta, nastawiona na nieustanne poszerzanie kompetencji, ale i na dzielenie się wiedzą” – mówi Dariusz Świąder, prezes zarządu Linux Polska.

Poprzednie logo z drobnymi modyfikacjami towarzyszyło firmie od 2009 roku. Nowa identyfikacja wizualna jest symbolem zmian, jakie zaszły w przedsiębiorstwie, a „lekkie i dynamiczne logo w pełni odzwierciedla charakter prężnie rozwijającej się innowacyjnej marki, którą jest Linux Polska”. (jg)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin